The whole action of the serial can be put in a 2-3 hours movie. It lacks suspense and action. Most of the time is just talking and "life lessons". The serial was decent but it becomes boring and I skipped almost 1 hour of non-sense talking.
Reviews
16 Reviews
Double World
(2020)
Not my type but not very bad
6 April 2022
I wanted to give it a try. I usualy like this types of movies but this one wasn't my type. I was hoping to see more fights because chinese movies contain a lot of kung fu but this one is focusing more on love stories and crying over someone or something.
Mother/Android
(2021)
Hyped at the beggining, bored and sad at the end.
6 April 2022
The hype for this movie was very high and I was thinking it will be a good movie judging by the actors and trailers that I saw. They didn't came up with something new and the whole movie was predictable. I wouldn't recommend.
Replicas
(2018)
Good idea but something is missing
6 April 2022
Good idea for the movie but it's missing the action. It's an obssesive repetition of cloning things and humans. I would like to see more action from a movie but this one was boring and I wouldn't recommend for watching.
Snow, Tea and Love
(2021)
Bun, in comparatie cu alte filme romanesti
20 December 2021
L-am vizionat impreuna cu 4 prieteni la recomandarea altui amic.
Pot sa spun ca este un film bun, in comparatie cu alte filme romanesti lansate recent.
Nu se compara cu filmele internationale, dar este un start bun pentru filmele romanesti.
Toti cei 4 care am vizionat filmul am fost de acord ca filmul a fost bun spre foarte bun.
Pot sa spun ca este un film bun, in comparatie cu alte filme romanesti lansate recent.
Nu se compara cu filmele internationale, dar este un start bun pentru filmele romanesti.
Toti cei 4 care am vizionat filmul am fost de acord ca filmul a fost bun spre foarte bun.
Midsommar
(2019)
Ce naiba am vizionat?
18 February 2020
Film horror? Ce a fost horror in filmul asta? Singurul lucru horror din film a fost ca m-am uitat la el. Cu siguranta au gresit categoria. Au cumparat review-uri, altfel nu imi explic cum pot da 10 stele unele persoane.
Din peste 300 de review-uri si rating-uri lasate de mine la filme horror, va spun cu mana pe inima ca asta a fost cel mai slab dintre ele. Daca puteam da o nota cu - as fi dat -10.
Din peste 300 de review-uri si rating-uri lasate de mine la filme horror, va spun cu mana pe inima ca asta a fost cel mai slab dintre ele. Daca puteam da o nota cu - as fi dat -10.
The Cabin in the Woods
(2011)
Ideea filmului buna, dar actorii slabi
16 February 2020
Ideea filmului este buna, dar actorii au fost foarte slabi. Intamplarile din film au fost destul de previzibile.
Este genul de film unde se varsa mult sange.
Nu stiu daca l-as recomanda sau nu cuiva, vreodata, dar filmul este decent.
Este genul de film unde se varsa mult sange.
Nu stiu daca l-as recomanda sau nu cuiva, vreodata, dar filmul este decent.
The Shining
(1980)
Supraevaluat prea mult
15 February 2020
Toate comentariile mele sunt strict parerile personale despre filmele/serialele respective.
Dupa parerea mea, "The shining" este unul dintre cele mai slabe filme horror vechi. In 90% din film nu se intampla nimic. Este vorba doar despre un om nebun. Nu l-as incadra la categoria horror niciodata, poate la thriller. Este plictisitor si iti dai seama ce urmeaza sa se intample.
M-am decis sa ma uit datorita notei generale pe care o are filmul, dar am ramas dezamagit. Nu orice film vechi este automat si bun.
Nu l-as recomanda nimanui !
Dupa parerea mea, "The shining" este unul dintre cele mai slabe filme horror vechi. In 90% din film nu se intampla nimic. Este vorba doar despre un om nebun. Nu l-as incadra la categoria horror niciodata, poate la thriller. Este plictisitor si iti dai seama ce urmeaza sa se intample.
M-am decis sa ma uit datorita notei generale pe care o are filmul, dar am ramas dezamagit. Nu orice film vechi este automat si bun.
Nu l-as recomanda nimanui !
Tell Your Friends